پذیرش دانشگاه های برتر با آزمون دولینگو

 

پذیرش دانشگاه های برتر

پذیرش دانشگاه های برتر-با دولینگو

آزمون انگلیسی Duolingo (DET) یکی از آزمون‌ های مهارت انگلیسی است که توسط دانشگاه‌ ها در سطح جهان به رسمیت شناخته شده است. در ایالات متحده، بسیاری از دانشگاه ها برای ثبت نام دانشجویان بین المللی، آزمون Duolingo را می پذیرند. این آزمونT زمانی محبوب شد که موسسات نتوانستند آزمون های آیلتس و تافل را در طول قرنطینه جهانی انجام دهند. از آن زمان، این آزمون برای راحتی آن توسط دانش آموزان و مربیان در سطح جهانی ترجیح داده شده است. امروزه، پذیرش دانشگاه های برتر با آزمون دولینگو صورت می گیرد.

تست Duolingo برای چه مواردی استفاده می شود؟

آزمون دولینگو یک آزمون مهارت انگلیسی مبتنی بر کامپیوتر است که همتراز با آزمون‌های انگلیسی کمبریج، PTE و تافل است. انجام آن ساده است و برای دانشجویانی که به دنبال پذیرش در خارج از کشور هستند مقرون به صرفه است. مزیت اصلی این آزمون این است که دانش آموزان می توانند آن را از هر جایی شرکت کنند و مدت زمان آن فقط یک ساعت است.

 نتایج تا دو روز آینده در دسترس است. به دلیل چنین مزیتی، بیش از ۳۰۰۰ موسسه در سراسر جهان نمرات آزمون DET را برای تسلط به زبان انگلیسی به رسمیت می شناسند. اگر در حال شرکت در آزمون هستید، می توانید بلافاصله پس از دریافت نمره، نتایج را به اشتراک بگذارید و برای درخواست پذیرش دانشگاه های برتر با آزمون دولینگو اقدام کنید.

نمرات Duolingo 

امتیاز DET بین ۱۰ تا ۱۶۰ است. نمرات پایه، متوسط، متوسط و پیشرفته وجود دارد. این امتیازات بر اساس چارچوب مرجع مشترک اروپایی است. بیایید تفکیک امتیاز را در اینجا درک کنیم. محدوده امتیاز ۱۰-۵۵ پایه ای،  ۶۰-۸۵حد واسط،  ۹۰-۱۱۵ متوسط به بالا،  ۱۲۵-۱۶۰پیشرفته است.

برای درک تسلط دانش آموز بر زبان انگلیسی، Duolingo  جنبه های مختلف را تجزیه و تحلیل می کند. این امتیازات فرعی نامیده می شوند و خواندن، درک مطلب، گفتگو را شامل می شود.

دانشگاه های ایالات متحده 

۱۳۲۶ دانشگاه در ایالات متحده نمرات آزمون دولینگو را برای ثبت نام دانشجویان می پذیرند. برخی از این موسسات معتبر در زیر فهرست شده اند.

•    دانشگاه ییل – حداقل امتیاز ۱۲۰

•    دانشگاه هاروارد – حداقل نمره ۱۲۵

•    دانشگاه کرنل – حداقل نمره ۱۲۰

•    مدرسه کسب و کار NYU Stern – حداقل امتیاز ۱۲۰

•    موسسه فناوری ماساچوست – حداقل امتیاز ۱۲۰

•    دانشگاه کالیفرنیا برکلی – حداقل نمره ۱۱۵

•    دانشگاه پنسیلوانیا – حداقل نمره ۱۲۰

•    دانشگاه جان هاپکینز – حداقل نمره ۱۲۰

علاوه بر این، سایر دانشگاه های آمریکا در برنامه پذیرش دانشگاه های برتر با آزمون دولینگو هستند که از آن جمله دانشگاه سنت توماس (فلوریدا)، کالج هارکوم، کالج اورسینوس، کالج گوشن، دانشگاه اقیانوس آرام، دانشگاه لازل و دانشگاه ستون هیل هستند که نمرات DET را می پذیرند. با این حال، برای پذیرش در این موسسات برتر، کسب حداقل نمره ۱۰۰ توصیه می شود.

دوره آمادگی تحصیل در خارج از کشور

دوره شامل چه مواردی است:

•    ۱۲ هفته مربیگری اختصاصی برای ایجاد نمایه ای قوی برای ۱% دانشگاه های برتر

•    SOP  و بیانیه های شخصی برای نوشتن آکادمیک

•    ۲۵ ساعت کلاس آنلاین زنده با آزمون های آزمایشی برای آیلتس

•    ویزا، درخواست دانشگاه و ارسال

بخش های مختلف امتحان چیست؟

DET  از سه بخش تشکیل شده است. تنظیم تست، آزمون تطبیقی، نمونه نوشتن و صحبت کردن.

تنظیم تست

برای پذیرش دانشگاه های برتر با آزمون دولینگو،  در این مرحله، پلتفرم Duolingo به شما کمک می کند لپ تاپ یا رایانه خود را برای آزمایش آماده کنید. پس از خرید آزمون، پلتفرم نحوه نصب برنامه را به شما آموزش می دهد. سپس باید وارد سیستم شوید و بررسی کنید که آیا دوربین و میکروفون شما به درستی کار می کنند تا تست را انجام دهید.

همچنین باید از هویت خود عکس بگیرید، چهره خود را مستند کنید و با قوانین امنیتی آزمایش موافقت کنید. دولینگو، دستورالعمل هایی را برای اجرای هر مرحله ارائه می دهد.

آزمون تطبیقی

بخش بعدی امتحان یک آزمون تطبیقی است که در آن از نظر مهارت‌های گفتاری، نوشتاری، شنیداری و خواندن مورد آزمایش قرار می‌گیرید. مدت زمان این بخش ۴۵ دقیقه است. ممکن است مجبور باشید به انواع سوالات زیر پاسخ دهید –

•    صدور بیانیه پس از شنیدن ضبط آن.

•    انتخاب کلمات انگلیسی صحیح.

•    خواندن یک جمله افزایش با صدای بلند.

•    پاسخگویی به سوالات انشا کوتاه.

•    یک تصویر را در یک یا دو جمله توصیف کنید.

•    پر کردن حروف از دست رفته برای تکمیل یک جمله.

•    یک جمله بگویید و آن را ثبت کنید.

•    ۳۰ ثانیه در مورد یک تصویر صحبت نمایید.

•    پس از اتمام آزمون، نمره ای بین ۱۰ تا ۱۶۰ دریافت خواهید کرد.

تست رایتینگ و اسپیکینگ

به راحتی می توانید پذیرش دانشگاه های برتر با آزمون دولینگو را دنبال کنید. این بخش پایانی امتحان است که در آن Duolingo مهارت‌های گفتاری و نوشتاری شما را آزمایش می‌کند. مدت زمان این بخش ۱۰ دقیقه می باشد. آزمون نوشتن ممکن است شامل انواع سوالات زیر باشد:

•    ۳ تا ۵ دقیقه در مورد یک موضوع خاص بنویسید.

•    شخص یا رویداد خاصی را توصیف کنید که در زندگی شما تأثیر گذاشته است.

•    شما باید در بازه زمانی ارائه شده توسط دولینگو به این سوالات پاسخ دهید.

در بخش اسپیکینگ یا مصاحبه بعدی آزمون، باید به یک سوال خاص با جزئیات پاسخ دهید. مانند بخش قبل، باید آن را در یک بازه زمانی مشخص که توسط تایمر مشخص شده است، تکمیل کنید.

چند بار می توان در DET شرکت کرد؟

می توانید هر چند بار که بخواهید در آزمون شرکت کنید و برای پذیرش دانشگاه های برتر با آزمون دولینگو اقدام نمایید. با این حال، شما نمی توانید بیش از ۲ بار در ۳۰ روز تست را انجام دهید. بنابراین، اگر از نتایج خود ناراضی هستید، Duolingo فرصت های نامحدودی برای به دست آوردن امتیاز مورد نظر شما ارائه می دهد.

چه کسی آزمون را انجام می دهد؟

پلت فرم آموزش آنلاین دولینگو آزمون انگلیسی دولینگو را برگزار می کند. هزینه آن فقط ۴۹ دلار آمریکا خواهد بود. دانستن زبان انگلیسی به یکی از الزامات ضروری تحصیل در خارج از کشور تبدیل شده است. و چگونه آن را ثابت می کنید؟ خب، تعدادی آزمون وجود دارد، از جمله آیلتس، تافل، PTE، Duolingo، و غیره.

آزمون به دلیل آسان بودن فرآیند، هم در بین آزمون‌دهندگان و هم در دانشگاه‌ها تقاضای بالایی دارد. آزمون بر روی رایانه شخصی داوطلبان بدون قرار قبلی یا مراجعه به مراکز آزمون انجام می شود. این شما را در تمام بخش ها، خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش دادن آزمایش می کند.

•    شما می توانید تست را تنها در یک ساعت انجام دهید و در عرض دو روز نتیجه بگیرید.

•    شما می توانید امتیاز Duolingo خود را تنها با ۴۹ دلار دریافت کنید.

•    پس از دریافت نمرات، می توانید آنها را به هر تعداد از دانشگاه ها به صورت رایگان ارسال کنید. امروزه هزاران دانشگاه وجود دارد که نمرات را به طور رسمی قبول می کنند.

لیست دانشگاه های برتر با آزمون  Duolingo

دانشگاه هاروارد

دانشگاه هاروارد یکی از قدیمی ترین و معتبرترین موسسات در جهان و در میان مراکز پذیرش دانشگاه های برتر با آزمون دولینگو است. این مؤسسه Ivy League که در سال ۱۶۳۶ یافت شد، روی چشم‌انداز زیبای نظارت بر رودخانه چارلز در کمبریج قرار دارد. این دانشگاه تنها با ۹ دانشجو زیر نظر یک استاد واحد شروع به کار کرد و امروز به بیش از ۲۰۰۰۰ دانشجو رسیده است.

اکنون می توانید با نمرات دولینگو برای اثبات توانایی های زبان انگلیسی خود برای کارشناسی ارشد علوم پزشکی در ایمونولوژی اقدام کنید.

دانشگاه کلمبیا

 خانه جایزه پولیتزر از شما به محل اقامت خود با دانشجویان حرفه ای و اساتید برجسته استقبال می کند. این مؤسسه به عنوان یکی از مهم ترین مراکز تحقیقاتی جهان به شمار می رود و یک محیط آموزشی محرک فکری را فراهم می کند. اگر در اینجا درخواست می دهید، مدارس زیر را که نمرات Duolingo را قبول می کنند، بررسی کنید:

دانشکده مددکاری اجتماعی

متقاضیان غیر بومی انگلیسی زبان می توانند نمرات آزمون خود را با امتیاز ۱۲۰ یا بالاتر ارسال کنند.

مدرسه هنر

برای پذیرش دانشگاه های برتر با آزمون دولینگو ، دانشجویان بین المللی یا انتقالی می توانند مهارت انگلیسی خود را از طریق نمرات با حداقل ۱۲۰ اثبات کنند.

دانشکده تحصیلات تکمیلی علوم و هنر

شرط مهارت زبان انگلیسی بر اساس زبان رسمی کشوری است که مدرک کارشناسی خود را بدون توجه به شهروندی خود در آن اخذ کرده اید. اگر در آنجا زبان انگلیسی زبان اول نباشد، باید نمره آزمون مهارت انگلیسی را ارسال کنید – و این مدرسه تحصیلات تکمیلی نمرات دولینگو را می پذیرد

دانشکده مهندسی و علوم کاربردی فو بنیاد فو

متقاضیان بین المللی یا متقاضیانی که مدرک کارشناسی خود را از کشورهایی دریافت کرده اند که زبان انگلیسی زبان رسمی نیست یا به طور گسترده صحبت می شود، ملزم به ارائه نمرات مهارت انگلیسی هستند. برای این مدرسه تحصیلات تکمیلی، می توانید نمرات Duolingo را نیز ارسال کنید.

دانشگاه واشنگتن

این موسسه زیبا و قدیمی که در سال ۱۸۶۱ یافت شد، یکی از مراکز پذیرش دانشگاه های برتر با آزمون دولینگو است که قلب شما را به تسخیر می کند. با داشتن مرکز پزشکی معتبر جهانی و برنامه های مطالعاتی نفیس، مطمئناً جنبه فکری خود را پرورش خواهید داد و به رویاها و اهداف حرفه ای خود خواهید رسید.

این دانشگاه تسلط به زبان انگلیسی را برای دیدگاهی جامع از برنامه ها در نظر می گیرد. و خبر خوب این است که برای این منظور می توانید نمره آزمون رسمی را ارسال کنید.

دانشگاه ییل

 با سازمان‌ های دانشجویی مانند  Yale Whiffenpoofs، گروه معروف Cappella، و سازمان Yale Dramatic، مطمئنا چیزی برای پرورش جنبه‌های هنری و خلاقانه خود پیدا خواهید کرد. این موسسه برنامه های عالی موسیقی و نمایشی را در میان سایرین ارائه می دهد. دانشگاه ییل فهرست بلندبالایی از فارغ التحصیلان دانشگاهی دارد که به کار خود علاقه نشان می دهند و با کمک های خود به جامعه جهان را متحول می کنند. مدرسه معروف هنر تحت دانشگاه ییل نمرات Duolingo را می‌پذیرد تا مهارت انگلیسی شما را آزمایش کند.

دانشگاه پنسیلوانیا

فرهنگ ذاتی و اکوسیستم آموزشی در این موسسه مدیون اساتید و دانشجویان استثنایی دانشگاه پنسیلوانیا است. این موسسه یکی دیگر از مراکز معتبرپذیرش دانشگاه های برتر با آزمون دولینگو است که دارای تاریخچه ای غنی می باشد که به سال ۱۷۴۰ برمی گردد و جامعه ای متنوع که مطمئناً علایق شما را برانگیخته است.

اگر متوجه شدید که برای کالج مطالعات لیبرال و حرفه ای درخواست می دهید، خوش شانس هستید! این مدرسه تحصیلات تکمیلی یادگیری مادام العمر اکنون نمرات Duolingo را می پذیرد.

دانشگاه دوک

 دانشگاه دوک یکی از بهترین دانشگاه های جهان است و با پذیرش رقابتی، دانشگاهیان عالی، دو و میدانی در سطح قهرمانی و حضور جهانی، شهرت خود را حفظ کرده است. با مجموعه ای متنوع بین المللی از افراد با استعداد منحصر به فرد، بدون شک شخصیت و ذکاوت خود را در این محیط پرورش خواهید داد.

برای افزایش شانس خود برای پذیرش، مدرسه فارغ التحصیلی را که نمرات Duolingo را می پذیرد، بررسی کنید که شامل:

•    مدرسه الهی دوک

•    مدرسه محیط زیست نیکلاس

•    دانشکده مهندسی پرت

•    مدرسه سیاست عمومی سنفورد

دانشگاه نورث وسترن

 آیا می دانستید که دانشگاه نورث وسترن، هر ساله بزرگترین موزیکال دانشجویی کشور را برگزار می کند؟ این نمایش که زمانی برای دلفین‌ها جمع‌آوری می‌کرد، به تولید سالانه موزیکال‌های برادوی تبدیل شد! آیا این شما را مجذوب می کند یا منتظر چیزهای بیشتری هستید؟ این موسسه همچنین میزبان ماراتن های رقص سی ساعته است.

چه بخواهید یکی از بهترین نوازندگان جهان شوید و چه بزرگترین روزنامه نگار، با نمرات رسمی آزمون Duolingo خود، به ترتیب برای مدرسه موسیقی Bienen یا مدرسه Medill درخواست دهید. این یکی از بهترین مراکز پذیرش دانشگاه های برتر با آزمون دولینگو می باشد.

مدرسه موسیقی بینن

اگر زبان مادری شما انگلیسی نیست، صرف نظر از شهروندی خود، باید یک آزمون مهارت ارائه دهید. مدرسه موسیقی Bienen آهنگ های دولینگو را می پذیرد.

مدرسه مدیل

همه دانشجویان بین المللی که مدرک کارشناسی را در کشوری که زبان مادری آن انگلیسی است، کسب کرده اند، ملزم به ارائه مدرک مهارت هستند. از جمله، شما می توانید نمرات آزمون Duolingo را که در عرض دو سال پس از درخواست اخذ شده است، ارسال کنید.

دانشگاه نیویورک

بدون شک می توانم بگویم و شما هم قبول دارید که دانشگاه نیویورک پیشرو در آموزش جهانی است. با امکانات تحقیقاتی پیشگامانه، این مؤسسه میراثی غنی از دانشجویان فارغ التحصیل دارد که به انقلابی در جهان ادامه می دهند. با ارسال نمرات آزمون دولینگو شانس خود را برای پذیرش در این موسسه کمک مالی lant افزایش دهید. این یکی از بهترین مراکز پذیرش دانشگاه های برتر با آزمون دولینگو می باشد.

مدرسه فرهنگ، آموزش و توسعه انسانی استاینهارت

برای اثبات مهارت زبان انگلیسی، اکنون می توانید نمرات آزمون Duolingo خود را ۱۲۰ یا بالاتر در Steinhardt ارسال کنید.

دانشکده مهندسی تاندون

برای پذیرش در این مدرسه کارشناسی ارشد محترم، شما باید مهارت های عالی زبان انگلیسی در خواندن، نوشتن، صحبت کردن و درک مطلب را نشان دهید. شما می توانید نمرات را برای همان ارسال کنید.

دانشکده بازرگانی استرن

اگر مایل به ادامه تحصیلات تکمیلی در استرن هستید، باید در زبان انگلیسی استاد باشید. تعدادی از آزمون های مهارت انگلیسی در اینجا پذیرفته می شوند که دولینگو یکی از آنهاست.

موسسه تحصیلات تکمیلی علوم زیست پزشکی ویلچک

اگر شما یک دانشجوی بین المللی یا یک شهروند ایالات متحده هستید که تحصیلات خود را در خارج از کشور به پایان رسانده اید، باید مهارت های قوی زبان انگلیسی را نشان دهید. نمرات آزمون Duolingo را می توان برای این مدرسه تحصیلات تکمیلی ارسال کرد.

مدرسه هنر تیش

اگر برای این مدرسه فارغ التحصیل درخواست می دهید، زبان مادری انگلیسی نیستید، باید مهارت انگلیسی خود را ثابت کنید. از جمله، اکنون می توانید نمرات آزمون خود را ارسال کنید. این از مراکز پذیرش دانشگاه های برتر با آزمون دولینگو می باشد. برای شرکت در آزمون دولینگو، می توانید از طریق ۲۰پیمنت اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست