نمره آیلتس برای دانشگاه‌ های اروپا

نمره

نمره-آیلتس

 
تقاضای دانشجویان جهت ادامۀ تحصیل در دانشگاه‌های مطرح دنیا روز به روز در حال افزایش است. کسب حداقل نمره آیلتس برای دانشگاه‌های اروپا اهمیت بسیاری دارد. به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم هر چه زودتر یادگیری زبان انگلیسی را آغاز کنید. مدرک آیلتس (IELTS) معتبرترین مدرک زبان انگلیسی در سراسر دنیاست.

فهرست مطالب 

۱ یادگیری زبان انگلیسی گامی مهم جهت پذیرش در دانشگاه‌های اروپا

۲ نمره آیلتس برای تحصیل در دانشگاه‌های اروپا

۲٫۱ نمرۀ آیلتس برای اپلای دانشگاه‌های کمبریج و اکسفورد

۲٫۲ بررسی حداقل نمرۀ آیلتس برای دانشگاه‌های کشور لهستان

۲٫۳ حداقل نمرۀ آیلتس برای پذیرش در دانشگاه‌های جمهوری چک

۲٫۴ اهمیت نمره آیلتس برای دانشگاه‌های اروپا، کشور آلمان

۲٫۵ نمرۀ آیلتس برای تحصیل در دانشگاه‌های کشور ایتالیا

۳ جمع بندی

همان طور که می‌دانید بسیاری از دانشگاه‌های اروپا دوره‌های آموزشی خود را به زبان انگلیسی ارائه می‌دهند. بدیهی است مهم‌ترین شرط لازم جهت پذیرش در دانشگاه‌های خارج از کشور، داشتن مهارت زبان انگلیسی باشد. هر دانشگاه نمرۀ خاصی را جهت پذیرش دانشجویان بین‌المللی در نظر گرفته است.

متقاضیان تحصیل در دانشگاه‌های اروپا باید حداقل نمره را در یکی از آزمون‌های معتبر جهانی مانند آزمون آیلتس کسب کنند. در این مطلب از سایت مؤسسۀ سفیر اندیشه ، نمره آیلتس برای دانشگاه‌های اروپا را بررسی می کنیم. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

یادگیری زبان انگلیسی گامی مهم جهت پذیرش در دانشگاه‌های اروپا

تقاضای دانشجویان جهت ادامۀ تحصیل در دانشگاه‌های مطرح دنیا روز به روز در حال افزایش است. اغلب دانشگاه‌های اروپا دوره‌های آموزشی خود را به زبان انگلیسی ارائه می‌دهند. بنابراین یادگیری این زبان به طور چشمگیری در مسیر پیشرفت دانشجویان تأثیرگذار است. ارائۀ مدرک زبان انگلیسی معتبر یکی از مهم‌ترین مدارک اخذ پذیرش از دانشگاه‌های اروپاست.

یادگیری زبان انگلیسی

با یادگیری زبان انگلیسی می‌توانید از مهم‌ترین منابع علمی و تحقیقاتی جهان به راحتی استفاده کنید. در اکثر کشورها زبان انگلیسی به عنوان زبان رسمی و یا زبان دوم شناخته می‌شود. بنابراین توصیه می‌کنیم اگر تصمیم جدی در زمینۀ مهاجرت تحصیلی دارید، هر چه زودتر یادگیری زبان انگلیسی را آغاز کنید. یادگیری این زبان شانس شما را جهت پذیرش در دانشگاه‌های اروپا افزایش می‌دهد. هر چه سطح مهارت زبان شما بهتر باشد، پیشرفت شما در زمینه‌های مختلف کاری و تحصیلی بیشتر خواهد بود.

نمره آیلتس برای تحصیل در دانشگاه‌های اروپا

نمره

نمره-آیلتس

دانشگاه‌های مطرح و مؤسسات آموزشی سراسر دنیا شرایط خاصی برای پذیرش دانشجویان بین‌المللی در نظر گرفته‌اند. از مهم‌ترین شرایط پذیرش در دانشگاه‌های معتبر اروپایی قبولی و اخذ نمرۀ بالا در آزمون آیلتس است.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وب سایت دانشگاه مورد نظر شرایط پذیرش در دانشگاه مربوطه را مطالعه کنند. اگر تصمیم شما جهت ادامۀ تحصیل در دانشگاه‌های اروپا جدی است پیشنهاد می‌کنیم هر چه سریع‌تر یادگیری زبان انگلیسی را شروع کنید. نمره آیلتس برای دانشگاه‌های اروپا اهمیت فراوانی دارد. به همین منظور در ادامه به بررسی نمرۀ آیلتس در دانشگاه کشورهای اروپایی مختلف می‌پردازیم.

نمرۀ آیلتس برای اپلای دانشگاه‌های کمبریج و اکسفورد

وجود دانشگاه‌های معتبر و آیندۀ شغلی ایده آل در انگلستان، این کشور را به مقصدی مناسب جهت ادامۀ تحصیل دانشجویان تبدیل کرده است. یکی از اساسی‌ترین گام‌ها جهت شروع فرآیند اپلای دانشگاه‌های این کشور، اثبات تسلط بر زبان انگلیسی است. متقاضیان تحصیل در دانشگاه‌هایی مانند بیرمنگام، آکسفورد، کمبریج، دانشگاه کالج لندن، منچستر و بریستول باید نمرۀ خوبی را در این آزمون کسب کنند. حداقل نمرۀ لازم برای پذیرش در دو دانشگاه مطرح انگلستان به شرح زیر است:

دانشگاه اکسفورد: دانشجویان جهت تحصیل در دانشگاه آکسفورد باید حداقل نمرۀ مجموع ۷ را در آزمون آیلتس به دست آورند. به عبارت دیگر متقاضیان باید در قسمت‌های نوشتار، شنیدار، خواندن و صحبت کردن حداقل نمرۀ ۶/۵ را کسب کنند. با توجه به فضای رقابتی اخذ نمرۀ مجموع ۷/۵ شانس شما را جهت پذیرش افزایش می‌دهد.
دانشگاه کمبریج: متقاضیان برای پذیرش در این دانشگاه باید نمرۀ مجموع ۷/۵ را در آزمون آیلتس کسب کنند. حداقل نمره در هر یک از بخش‌های نوشتار، شنیدار، خواندن و صحبت کردن نمرۀ ۷ است.

بررسی حداقل نمرۀ آیلتس برای دانشگاه‌های کشور لهستان

یکی از جذابیت‌های تحصیل در کشور لهستان، امکان تحصیل به زبان انگلیسی است. این کشور یکی از مقاصد برتر تحصیلی در جهان است. دانشجویان بسیاری از گوشه و کنار دنیا با هدف تحصیل در دانشگاه‌های این کشور به لهستان سفر می‌کنند. هزینۀ مناسب تحصیل، کیفیت بالای آموزش و بورس‌های متنوع تحصیلی از مزایای مهم تحصیل در دانشگاه‌های لهستان است. از معتبرترین دانشگاه‌های این کشور می‌توان به دانشگاه ورشو اشاره کرد. دانشجویان مقطع کارشناسی جهت پذیرش در دانشگاه ورشو و اکثر دانشگاه‌های این کشور باید نمرۀ آیلتس ۶ را کسب کنند. نمرۀ آیلتس قابل قبول برای پذیرش دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری نمرۀ ۶/۵ است.

حداقل نمرۀ آیلتس برای پذیرش در دانشگاه‌های جمهوری چک

گذراندن تحصیلات در دانشگاه‌های کشور زیبای چک، گزینه‌ای مناسب برای دانشجویان است. این کشور دوره‌های معتبری را برای دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری برگزار می‌کنند. جهت اخذ پذیرش از دانشگاه‌های این کشور باید نمرۀ مناسب را در آزمون‌های تافل یا آیلتس کسب کنید. لازم به ذکر است در برخی دانشگاه‌های این کشور امکان تحصیل بدون داشتن مدرک زبان انگلیسی وجود دارد. از مزایای تحصیل در این کشور می‌توان به امکان تحصیل به صورت رایگان، موقعیت جغرافیایی مناسب کشور چک و هزینۀ مناسب تحصیل در این کشور اشاره کرد. حداقل نمرۀ آیلتس برای تحصیل در اکثر دانشگاه‌های این کشور نمرۀ ۵/۵ می‌باشد.

اهمیت نمره آیلتس برای دانشگاه‌های اروپا، کشور آلمان

کشور آلمان محبوب‌ترین کشور جهت ادامۀ تحصیل است. وجود دانشگاه‌های مطرح و ارائۀ برنامۀ درسی عالی دانشجویان زیادی را از سراسر دنیا به کشور آلمان رهسپار می‌کند. اکثر دانشگاه‌های این کشور صرفاً با ارائۀ مدرک تافل یا آیلتس دانشجو پذیرش می‌کنند. دانشگاه‌های این کشور رشته‌های مختلف را به زبان آلمانی و انگلیسی تدریس می‌کنند. نمرۀ قابل قبول برای رشته‌هایی که به زبان انگلیسی تدریس می‌شوند ۶/۵ است. از بهترین دانشگاه‌های کشور آلمان می‌توان دانشگاه فنی مونیخ، دانشگاه هایلبرگ و دانشگاه آخن را نام برد. حداقل نمرۀ آیلتس برای پذیرش در دانشگاه مونیخ، دانشگاه هایدلبرگ و دانشگاه اخن ۶/۵ می‌باشد.

نمرۀ آیلتس برای تحصیل در دانشگاه‌های کشور ایتالیا

برای تحصیل در دانشگاه‌های ایتالیا ملزم به ارائۀ مدرک زبان انگلیسی معتبر و یا مدرک زبان ایتالیایی هستید. شرایط پذیرش و حداقل نمرۀ قابل قبول برای اپلای دانشگاه‌های ایتالیا نسبت به کشورهایی مانند کانادا و یا انگلستان آسان‌تر است. بسیاری از رشته‌ها در دانشگاه‌های این کشور قابل ارائه به زبان انگلیسی هستند. ارائۀ مدرک آیلتس با نمرۀ قابل قبول به دانشجویان کمک می‌کند تا از بورس‌ها و کمک هزینه‌های تحصیلی متنوع دانشگاه‌های این کشور استفاده کنند. حداقل نمرۀ آیلتس برای تحصیل در دانشگاه‌های این کشور به مواردی مانند مقطع تحصیلی، دانشگاه و رشتۀ انتخابی بستگی دارد. برای دریافت ویزای تحصیلی ایتالیا باید حداقل نمرۀ ۶ را در آزمون آیلتس کسب کنید.

جمع بندی

با توجه به مطالب گفته شده نتیجه می‌گیریم، داشتن نمره آیلتس برای دانشگاه‌های اروپا اهمیت بسیاری دارد. بدون ارائۀ مدرک آیلتس و کسب نمرۀ قابل قبول نمی‌توانید از دانشگاه‌های مطرح اروپا پذیرش بگیرید. به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم از همین امروز شروع کرده و با آموختن مهارت زبان انگلیسی شانس خود را جهت پذیرش در دانشگاه‌های مورد علاقه‌تان افزایش دهید. کسب حداقل نمره آیلتس برای دانشگاه‌های اروپا تنها یکی از شرایط لازم جهت اپلای است. اگر سؤالی در این زمینه دارید، می‌توانید با همکاران ما در مؤسسۀ سفیر اندیشه در ارتباط بوده و اطلاعات کافی را در این زمینه کسب کنید. راه‌های ارتباطی ما تماس از طریق شماره تلفن ۰۳۱۳۲۳۴۷۸۱۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست