این روزها بدلیل شیوع بیماری کرونا و کنسل شدن تمام آزمونهای انگلیسی، فرصت مناسبی است، که سطح مهارت زبانتمان را محک بزنیم و به سراغ آزمون انگلیسی Duolingo برویم! دولینگو(duolingo) یک سنجش مهارت زبان انگلیسی آنلاین است، که در ۲۴ ساعت شبانهروز و ۳۶۵ روز سال در دسترس است. مدت زمان این آزمون کمتر از یک ساعت است. برای انجام این آزمون تنها ۴۹ دلار باید پرداخت کنید و نیازی به حضور در مراکز زبان ندارید! نمرات این آزمون به مدت دو سال اعتبار دارد.

Duolingo یک آزمون آنلاین معتبر است که در هر زمان و مکانی قابل اجرا است. این آزمون مانند TOEFL و IELTS، شامل چهار مهارت زبانی: خواندن، گوش دادن، صحبت کردن و نوشتن میشود. در این روزها که به خاطر ویروس کرونا همه مجبورند در خانه بمانند آزمون انگلیسی دولینگو شانس خوبی برای محک سطح مهارت زبان انگلیسی است. نحوهی برگزاری این آزمون بهصورت تطبیقی است! یعنی اگر به سؤالی درست پاسخ دهید، سؤال بعدی سختتر خواهد شد و اگر به آن اشتباه پاسخ دهید، مورد بعدی آسانتر میشود. این بدان معناست که، امتحان میتواند با سؤالات نسبتاً کمی، سطح توانایی شما را بهسرعت مشخص کند (به همین دلیل تنها به یک ساعت زمان نیاز دارد!)

برخلاف امتحانات سنتی انگلیسی، میتوانید آزمون انگلیسی Duolingo را در خانه و پای کامپیوتر انجام دهید. البته، باید موارد ضروری ( کس دیگری در اتاق نباشد و شما نمیتوانید یادداشت بردارید) را رعایت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست