تغییرات جدید آزمون دولینگو از ماه می ۲۰۲۳

 

تغییرات جدید آزمون دولینگو

تغییرات جدید آزمون دولینگو-می۲۰۲۳

طبق اطلاع‌رسانی وبسایت دولینگو، از ماه می ۲۰۲۳ سه تغییر در این آزمون ایجاد می‌شود: اضافه شدن سوالات تعاملی و حذف شدن سوالات Listen and Select بخش Listening، محاسبه نمره برای Speaking Sample.

اضافه شدن Listening تعاملی

از ماه می ۲۰۲۳، آزمون Duolingo سوالات تعاملی لیسنینگ را نیز ارائه خواهد کرد. این سوالات راه جدید و نوآورانه‌ای را برای سنجش مهارت‌های زبان انگلیسی آکادمیک فراهم می‌کنند.  دو سناریوی لیسنینگ تعاملی در این بخش گنجانده شده‌اند که هر یک از آن‌ها نیز دارای دو بخش هستند. یک سناریو شامل تعامل دو همکلاسی و سناریوی دیگر شامل تعامل دانشجو با استاد خواهد بود. سپس برای هر بخش لازم است دو تسک زیر را انجام دهید:

  1. گوش دادن و پاسخ دادن (Listen and Respond): در این تسک از شما خواسته می‌شود که «بهترین گزینه را برای شروع مکالمه انتخاب کنید» یا «بهترین پاسخ را انتخاب کنید». برای انجام این کار، یک سناریو می‌خوانید و بهترین پاسخ‌ها را در هنگام صحبت فرد مقابل انتخاب می‌کنید. برای هر سناریو، پنج یا شش سوال از این نوع به شما نمایش داده می‌شود.

  2. خلاصه کردن گفتگو (Summarize the Conversation): در این تسک از شما خواسته می‌شود «مکالمه‌ تسک قبل را در ۷۵ ثانیه خلاصه کنید». برای هر سناریو، یک تسک از این نوع به شما داده می‌شود.

این نوع سوالات در نمره کلی آزمون انگلیسی Duolingo تاثیر دارند. به‌طور خاص، مولفه لیسنینگ بر ریزنمرات مکالمه و درک مطلب (Comprehension) و مولفه خلاصه‌سازی بر ریزنمرات تولید و سواد (Production and Literacy) تاثیر می گذارند.

نمره‌دهی Speaking Sample

پیش از این به بخش Speaking Sample نمره‌ای تعلق نمی‌گرفت. از می ۲۰۲۳ نمره این تسک، بخشی از نمره کلی آزمون دولینگو در نظر گرفته می‌شود.

حذف سوالات Listen and Select

بر اساس تغییرات جدید آزمون Duolingo، سوالات نوع Listen and Select از این امتحان حذف می‌شوند تا برای سوالات جدید لیسنینگ تعاملی، فضای کافی وجود داشته باشد.

❗️♨️فرصت رو از دست ندید♨️❗️

✅ ما کاملا مطمئن آزمون دولینگو را برای شما دست یافتنی میکنیم!

برگزاری آزمون دولینگو در محیط آموزشگاه

🌟با آزمون دولینگو (Duolingo) دیگر نیازی به IELTS و TOEFL برای پذیرش ندارید!!!

اگر در طول آزمون دولینگو نیاز به کمک دارید همین حالا با آکادمی ما تماس بگیرید

🆔 @iran_duolingo

✅ اولین قدم برای شما، چک کردن کانال تلگرام ما و دیدن فیلم های اصلی آزمون دولینگو هست
فقط از طریق لینک زیر هست👇

🆔 @iran_duolingo

✅ و قدم بعدی، کسب اطلاع از شرایط و نحوه آزمون دادن از طریق شماره های زیر، 👇

☎️ ۰۳۱۳۲۳۴۷۸۱۳
☎️ ۰۳۱۳۲۳۴۷۸۱۴
📲۰۹۱۳۹۰۲۶۹۵۸
🆔@iran_duolingo
🆔@iran_duolingo

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست