طبق اخرین بخش نامه منتشره از وزارت علوم روسیه معروف به بخشنامه ۵۴۷ مورخ ۱۴ اپریل ۲۰۲۰ به شماره ثبت ۵۷۰۶۲ در وزارت دادگستری روسیه وزیر علوم روسیه به جهت مقابله با ویروس کرونا دستور می دهد:

۱)پروسه ی دریافت مدارک در موسسات عالی اموزشی فدراسیون روسیه شامل دانشگاه ها و انستیتو ها و کالج های اموزشی برای ثبت نام متقاضیان به تحصیل فقط به صورت آنلاین خواهد بود.

۲)مدارک متقاضیان به تحصیل در دانشگاه ها یا از طریق سایت های اموزشی دانشگاه ها و یا از طریق پورتال خدمات دولتی روسیه معروف به گوس اوسلوگ خواهد بود.
۳)ارایه اصل مدارک تحصیلی در زمان ثبت نام به دانشگاه الزامی نیست و صرفا با ارایه اسکن برای ثبت نام و شرکت در ازمون ورودی می توان اقدام کرد.شخص متقاضی پس از قبولی در ازمون ملزم به ارایه اصل مدارک تحصیلی با در نظر گرفتن ضوابط لازمه است.
۴)هر شخص یکبار می تواند از طریق سیستم الکترونیکی مدارک خود را به دانشگاه ارسال کند و در صورت ارسال بیش از یکبار به دانشگاه های مختلف به صورت اتوماتیک حذف خواهد شد.
۵)قرارداد دانشگاه ها بعد از قبولی متقاضی در طول تحصیل امضا خواهد شد.
۶)در مورد نوع برگزاری امتحانات و تاریخ برگزاری امتحانات ورودی دانشگاه ها هر دانشگاه می تواند به صورت جداگانه تصمیم بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست